Παρασκευή 27 Ιουλίου 2012

Πρώτη Ανάρτηση Στο "Φθηνά Αεροπορικά Εισητήρια"

Φθηνά Αεροπορικά Εισητήρια - Αντιγόνη Κάραλη
Γεια σας! Όπως καταλάβατε το blog που μόλις επισκεφτήκατε έχει ως θέμα τα "φθηνά αεροπορικά εισητήρια". Είναι η πρώτη δημοσίευση μου και θα ήθελα να σας πω δυο λόγια για εμένα.

Λέγομαι Αντιγόνη Κάραλη και η επιδίωξη μου όσο αφορά το συγκεκριμένο ιστολόγιο, είναι να σας παρουσιάζω θέματα που αφορούν κυρίως τα πιο φθηνά αεροπορικά εισητήρια στην αγορά, αλλά και μερικά θέματα που αφορούν τα ταξίδια και τους καλύτερους τουριστικούς προορισμούς στον κόσμο.

Θα μου άρεσε πολύ να σχολιάζετε στις αναρτήσεις μου, ώστε να μην νιώθω μόνη μου και να παίρνω κουράγιο να συνεχίζω. Εκτός αυτού, με τα σχόλια σας μπορείτε να μου δείχνετε τι είναι αυτό που σας ενδιαφέρει περισσότερο και έτσι το blog μου να αποκτά περισσότερο ενδιαφέρον.

Σκοπός μου είναι να κάνω ποιοτικές αναρτήσεις, γραμμένες με απλά λόγια και με όσο το δυνατόν πιο πλούσιο υλικό σε βίντεο, εικόνες και γενικότερες πληροφορίες -όχι μόνο για αεροπλάνα και αερογραμμές- που θα συλλέγω όταν θα γράφω κάτι. 

Σε μελλοντική μου ανάρτηση θα σας δώσω πληροφορίες και για μια ιστοσελίδα που πρόκειται να κάνει την εμφάνιση της στο διαδίκτυο, όπου θα γράψω κάποια από τα βασικά άρθρα και μάλλον κάποιες από τις κριτικές αεροπορικών εταιριών.

Θα προσπαθήσω να κρατήσω μια αμεσότητα στις δημοσιεύσεις μου και θα απαντώ αμέσως σε όλα τα σχόλια που θα γίνονται κάτω από αυτές. Το ίδιο ισχύει και για όσους γράφουν στο προφίλ μου στο Facebook ή μου στέλνουν προσωπικό μήνυμα. 

Κάποια στιγμή μέσα στις επόμενες ημέρες, μετά από τη δημιουργία της ιστοσελίδας που ανέφερα πριν -σχετικά με τα φθηνά αεροπορικά εισητήρια- θα σας δώσω και το email που θα μου παρέχουν, έτσι ώστε να είμαι σίγουρη ότι θα λάβω όλα όσα μηνύματα μου στείλετε.


Ελπίζω να σας αρέσει το τραγουδάκι μου! Είναι η πρώτη εκτέλεση του κομματιού "Απ' το αεροπλάνο"   με τον Κώστα Χατζή. Ακόμα και σήμερα θεωρείται η καλύτερη ever. 

Αν σας αρέσουν τα όσα γράφω, μπορείτε να το δηλώσετε πατώντας το "g+1" κάτω από τις αναρτήσεις μου. 

Με αυτόν τον τρόπο θα δώσετε την ευκαιρία στους φίλους σας να διαβάσουν κι εκείνοι ένα ενδιαφέρον άρθρο. Αν δεν σας αρέσει κάτι από όσα δημοσιεύω, τότε κάντε ένα σχόλιο και μπορούμε να το συζητήσουμε. 

Ανυπομονώ να ξαναγράψω στο blog μου! Περιμένω την επόμενη επίσκεψη σας. Καλό απόγευμα!

7 σχόλια:

  1. Αντιγόνη καλησπέρα καλώς ήρθες στην blog-ο-γειτονιά!!! Καλές αναρτήσεις!!! Ωραίο το τραγούδι του Χατζή. Εύχομαι να τα λέμε συχνά!!
    Καλό βράδυ!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δήμητρα μου, σε ευχαριστώ και από εδώ πάρα πολύ!
    Σίγουρα θα τα λέμε συχνά!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλές αναρτήσεις Αντιγόνη(το όνομά σου το μαρτύρησε η Δήμητρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @fapes-mapes

    Ευχαριστώωωω!
    Είναι μαρτυριάρα η Δήμητρα. Χαχαχα!
    Πρέπει να φτιάξω "about me" σελίδα σιγά-σιγά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Αντιγόνη μου! Καλή αρχή στο blog σου!

    Άργησα λίγο να σου γράψω και δεν συγχωρούμαι. Θα παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον όσα γράφεις και θα σχολιάζω με την πρώτη ευκαιρία.

    Να φτιάξεις about me σελίδα. Να δείξεις και στους υπόλοιπους -που δεν σε ξέρουν- τι ακριβώς κάνεις εδώ.

    Καλή συνέχεια και καλές αναρτήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα Κατερίνα μου!
    Ευχαριστώ που με στηρίζεις και με συμβουλεύεις στην προσπάθεια μου.
    Καλή συνέχεια και σε σένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή